Περιγραφή

Το μάθημα Ψηφιακός Πολιτισμός και Πολιτιστικές Βιομηχανίες συνίσταται στη συνθετική παρουσίαση των σύγχρονων πολιτιστικών βιομηχανιών και μέσων με τη χρήση θεωρίας και αναλυτικής επεξεργασίας παραδειγμάτων.

 

Το μάθημα αξιοποιεί τη σύγχρονη κοινωνική και πολιτισμική θεωρία που έχει παραχθεί σε διεπιστημονικό επίπεδο, ιδιαιτέρως στα πεδία των Μέσων και Επικοινωνίας, των Πολιτισμικών Σπουδών, των Οπτικών και Μουσειακών Σπουδών, της Κοινωνιολογίας των Μέσων.

 

Προσεγγίζονται έτσι τα πολιτιστικά προϊόντα και είδη (genres) στο πλαίσιο των βασικών πολιτιστικών βιομηχανιών (βιβλίο, κινηματογράφος,  φωτογραφία, τηλεόραση, ραδιόφωνο, πολιτιστική παραγωγή μουσείων/ πολιτιστικών οργανισμών, ψηφιακά μέσα κ.α.).

 

Σκοπός του μαθήματος Ψηφιακός Πολιτισμός και Πολιτιστικές Βιομηχανίες είναι να εμβαθύνουν οι φοιτητές στην πολιτισμική λογική και την πολιτική οικονομία  της πολιτιστικής παραγωγής σήμερα.  

 

Επιμέρους στόχο αποτελεί  η εξοικείωση των φοιτητών/ τριών με ένα εύρος επαγγελματικών προφίλ που δημιουργούνται στους τομείς των λεγόμενων πολιτιστικών και δημιουργικών βιομηχανιών σήμερα.

Λέξεις Κλειδιά: ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ,ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΕΣ,ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΣΥΓΚΛΙΣΗ,ΨΗΦΙΑΚΑ ΜΕΣΑ,ΜΜΕ,ΜΑΖΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ,ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ-ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ

Ταυτότητα Μαθήματος
  • Κωδικός: CULT157
  • Εκπαιδευτές: Βασιλική Παπαγεωργίου
  • Σχολή - Τμήμα: Σ.Δ.Ο. - Διοίκησης, Οικονομίας & Επικοινωνίας Πολιτιστικών & Τουριστικών Μονάδων
  • Τύπος: Προπτυχιακό
  • Πρόσβαση στο μάθημα: Ελεύθερη (χωρίς εγγραφή)
  • Χρήστες: 47 εγγεγραμμένοι

Εργαλεία Επικοινωνία με τους εκπαιδευτές   Προσθήκη στους σελιδοδείκτες   Ροή RSS